ustka ’11

Powiedzmy, że minimalistycznie. Bo w sumie mało dodatków, trafił się nawet jeden „kombinowany”, czyli kwiatek, będący połączeniem dużej róży z pręcikami – strasznie mi się podobają takie primowe kwiatki, więc z braku oryginalnych musiałam sobie poradzić sama. Bladoróżowy alfabet Basic Grey ostatnio podbił moje serce i czego się ukryć nie da, pojawia się na większości zrobionych przeze mnie ostatnio scrapów.
No i oczywiście nie mogło zabraknąć rozlanego mleka, czyli chlapania białą ecoliną. I primowych masek w połączeniu z distressami. W tych pierwszych chyba się zakochałam, chociaż mam dopiero jedną.

Let’s say it’s minimalistic. Because of only a few things I added – there is one „combinated”, a flower which I made inspirated by Prima flowers. Bright pink alphabet from Basic Grey is going to be on a lot of my LO’s now, I just love it. And Prima masks too, even I have only one.

Skomentuj

