it’s not easy being blonde [even for a while]

Byłam niedawno bondynką. Tak, to prawda, porzuciłam na jakiś czas mój ulubiony rudy. Ale nie ma się co martwić, wróciłam już do rudej wersji. A moje niezbyt długie bycie blondynką zostało uwiecznione na kilku zdjęciach. I jedno nawet wybrałam do oscrapowania. W ramach weekendu z I Lowe Scrapem. W roli głównej papier On the square, który właściwie mało siebie przypomina przykryty żółtawym distressem, użytym razem z moją primową maską. A do tego odrobina truskawkowego i turkusowego glimmer mista. I stemplowania.Niektóre kwiaty z maski ozdobione białą ecoliną. A pod zdjęciem dziecięca metka z Zary.

I was blonde. For a while. I changed my beloved colour, but don’t worry, I’m redhair again. But I was photographed while being blonde and I choosen one for my LO. For a weekend with ILS. As a base I used On the square paper and I covered it with scattered straw distress in addition with my Prima mask, a little bit of strawberry and turquise glimmer mists. And stamping. I decorated few flowers with my white ecoline. And took a price tag from Zara Kids and used it under the photo.

Skomentuj

