trochę w temacie zaległości i mojego lenistwa // something about me. being lazy (cause I can’t say it another way)

Tak. Przyznaję bez bicia. Jestem leniwa. Moja darmowa galeria na flickrze powoli się zapycha, a na blogu, co muszę z żalem przyznać, jakoś tak pustawo. Ale mam postanowienie powakacyjne – w końcu się wziąć do roboty, rękodziełowej oczywiście. Trochę mnie weekend w ILSie do pracy zdopingował i muszę przyznać, że chyba mi trochę brakowało scrapowania. A z innych postanowień – zrobiłam na blogu mały remont i dla zagranicznych czytelników (statystyki mówią, że tacy są) wracam do tłumaczenia notek. Może to zachęci do pozostawiania po sobie komentarzy.

Tak więc, trochę liftnoszkowo – tym razem w większej ilości, trochę „starszych” prac. I nieco romantycznych.

Pierwszy to lift tej pracy, bardzo minimalistyczny. Drugi – tego scrapa Nulki. Oba na naszych polskich papierach – Wiosenne Przebudzenie Karoli i papier z Lemonade. I oba w ramach liftonoszkowania.

Yes. I’m lazy. It’s obvious, I think. My gallery on flickr is almost full, but we look at my blog… It’s hard to say, but I must say it – it’s almost empty. But I’ve made a resolution – get to crafty work. From now. The weekend with ILS was something that reminded me that I really missed scrapbooking. And something more about resolutions I’ve made – I’m translating my notes again. Maybe it will encourage some of foreign visitors to leave comments.

So, some scraplifts. Made in June (!). And a little bit romantic. The first one is lift of this work, the second one I made inspired by this Nulka’s LO. Both made using our polish papers. And both made with Liftonoszki.

Skomentuj

