grudniownik – dzień pierwszy // december daily – day one

Z niewielkim poślizgiem, ale jest. Mój pierwszy wpis w grudniowniku, z pierwszego grudnia. Grudniownikuję z dziewczynami z Journal Your December, więc pierwszogrudniowy temat to Let’s try to make world a better place.

Mój wpis – ze śladową ilością dodatków poza tymi, które były na stronie przed uzupełnianiem jej. Dodałam jedynie kawałki serwetki, odrobinę papieru, renifera wyciętego z ILSowego papieru i jeden z napisów z mojego ulubionego zestawu. Mogę śmiało zaryzykować stwierdzenie, że więcej tu tekstu niż ozdób.

A bit late, but there it is. My first entry in my december daily diary, from the first of December. I make my december daily diary according to Journal Your December girls’ guidelines and first topic is Let’s try to make world a better place.

My entry – with only a few things added to the previous look of this page. I added a doily, a scrap of paper, a reindeer cutted of I Lowe Scrap’s paper and one of titles from my favourite kit.

2 thoughts on “grudniownik – dzień pierwszy // december daily – day one

  1. I ślicznie tak, może nie barokowo, ale przesłodko:))) ja jak widzę złoto i czerwień to zawsze jestem usatysfakcjonowana:DDDDDDDD

Skomentuj

