focus on your ability

Jedna z zalet długich weekendów i dużej ilości wolnego czasu – pobudzanie do działania. Mój prowizoryczny scrapowy kącik w postaci biurka przynajmniej się dzisiaj nie kurzył. Maszyna też nie, mimo swoich niewielkich kształtów spisuje się naprawdę świetnie.

W ramach nadrabiania zaległości blogowych i szukania inspiracji natrafiłam na blog Kasi i zainspirowana jej projektem Kwiecień w rysunkach (tak, wiem, że już jest maj) i moją odrobinę zaniedbaną i czekającą na uzupełnienie ścianą nad łóżkiem, chwyciłam za ecoliny i zabrałam się za coś co można nazwać malowaniem. Tempo pracy dzisiaj wyjątkowe, więc pierwsze efekty do zobaczenia jutro, jak uda mi się je sfotografować w świetle dziennym. Po kilku tygodniach nieużywania (tu biję się w pierś i obiecuję nigdy więcej do tego nie dopuszczę) umyłam nawet obecnie najcieńszy z moich rapidografów (cieńsza końcówka w niewytłumaczalny dla mnie sposób wzięła i się złamała) i brakuje mi teraz tylko szkicownika z papierem do akwareli.

One of long weekends’ pros – wanting to do something creative. While looking for some inspiration I found Kasia’s blog and her sketching april project and get inspired to, just for the beginning, do something for my wall. First effects tommorow. I also cleaned my drawing pens so I just need a sketch notebook now.

A w słuchawkach:

Foster The People – Houdini

One thought on “focus on your ability

Skomentuj

