you must do the things you think you cannot do

Jakoś nigdy nie miałam okazji zrobić shadow boxa, mimo że odkąd widziałam je po raz pierwszy od razu mi się spodobały. Pozostając dalej w klimacie inspirujących dodatków – mój własny shadow box (właściwie to nie wiem czy po polsku ma to jakąś inną nazwę). Odrobinę pokraczny, perfekcyjne sklejanie pudełek niekoniecznie jest jedną z moich ukrytych zdolności. W ruch poszedł Big Shot i gałązkowy wykrojnik i wytłocznik (właściwie to chyba nie ma takiego słowa, w każdym razie każdy widzi wytłoczone ornamenty na jednym z kwadratów). Ilość papierów użytych do ozdobienia mojego shadow boxa jest wprost powalająca – aż jeden, kawałek papieru K&Company z kolekcji Que Sera Sera. W jednym z kwadratów (szczerze wierzę, że to naprawdę są kwadraty, bo wewnętrzne przegródki przyklejałam na oko) znaleziony jakiś czas temu cytat w angielskim brzmieniu „You must do the things you think you cannot do”, co w wolnym vanilliowym tłumaczeniu znaczy „Musisz robić rzeczy, które wydaje Ci się, że nie możesz zrobić”. Póki co moje dzieło stoi na mini sztaludze, czekając na dalsze porządki i być może przeprowadzkę na inne miejsce.

I’ve never had a chance to make a shadow box, even I’ve loved them from the first time I saw them. So, my first one, not so perfect. I used some branch die cuts I cut using my Big Shot. And a embossed square. In one of quares (I trully believe they are really squares, because i didn’t measure where I should place the cardboard inside the box) a quote I found:

You must do the things you think you cannot do

 

One thought on “you must do the things you think you cannot do

  1. Vanili szalejesz 😀 uwielbiam tamtą ramkę z poprzedniego posta, cytat i tego shadow boxa! urok tym większy, że kwadraty na oko robione ! super super.

Skomentuj

