zawsze pamiętaj… // always rememeber to…

Żeby zabierać ze sobą aparat. Może nie jestem ostatnio dobrym tego przykładem (powiem więcej, wcześniej też niekoniecznie), ale dobrze jest uwieczniać ulotne chwile. Mimo że mój aparat przez dłuższy czas leżał i się kurzył z braku czasu, to mam nadzieję wrócić do fotografowania, bo sprawia mi to przyjemność. Właściwie to takie rodzinne hobby – jeśli nie widzieliście jeszcze fotograficznego bloga mojej siostry, immacoli, to szybko zaglądajcie! Ja póki co mam w głowie pełno pomysłów, gorzej z okazją na ich realizację. Na razie moje scrapy 30×30 zostały zastąpione przez wpisy w art journalu, trochę z racji mniejszych rozmiarów no i białego tła, na którym mogę się rozchalapać i sama nadać mu jakieś barwy.

To take a camera with you. I’m not a role model in this, but I think is good to take pictures of precious moments. I hope to get back to photography, which in my case is some kind of family hobby – you should look at my sister’s blog.

One thought on “zawsze pamiętaj… // always rememeber to…

  1. Zabieranie aparatu swoją drogą ale trzeba go jeszcze używać 😀 Ja mam aparat zawsze ze sobą ale… no cóż…
    Fajny wpis! Te jasne pastele dają opalizujący efekt 🙂

Skomentuj

