podróżowo w zdjęciach – gdańsk / travels in pictures – gdańsk

W tym roku nie mam żadnych z góry zaplanowanych wakacyjnych wyjazdów, a z racji pracy Łukasza moje wyprawy są w kierunku miejsc, w których akurat pracuje i coś się w nich dzieje – w czerwcu byłam w Krakowie, a ostatnio spędziliśmy razem weekend w Gdyni, odwiedzając w niedzielę Gdańsk i spacerując po starówce. Kiepski jest ze mnie opowiadacz, więc najłatwiej (i najprzyjemniej) jest mi przedstawić naszą wycieczkę w zdjęciach. I nawet jestem na nich w roli modelki!

This year, this summer to be precise, I’m not planning my journeys – I just go where my boyfriend’s working at the moment, when there is something happening or it’s a nice place to see. In June I was in Krakow and last weekend I spend with him in Gdynia. And we went to Gdansk. So, some pictures from our trip.

One thought on “podróżowo w zdjęciach – gdańsk / travels in pictures – gdańsk

Skomentuj

