grudniownik // december daily

Wersja na rok 2012. W zeszłym roku zdarzyło mi się mój pierwszy popełnić, ale z racji lenistwa i tysiąca innych zajęć uzupełnianie go przerwałam jeszcze w pierwszym tygodniu grudnia. Mam nadzieję, że moje drugie podejście do grudniownika będzie bardziej owocne.

Sam grudniownik znów odrobinę recykingowy – z kawałkami złotego materiału, który kiedyś był spódnicą, arkuszami kory i skrawkami papierów, głównie różnych kolekcji ILS. Na okładkę zaplątały się nawet złote listki, których używałam w zeszłym roku robiąc wieńce i kartki świąteczne, a także wykrojnikowe wycinanki, które same w sobie ze świętami mają niewiele wspólnego.

7 thoughts on “grudniownik // december daily

Skomentuj

